+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Krakonoš Three Stars Superior Bewertungen

Hotelbewertung

85%
Sehr gut

von 485 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    87%
  • Ausstattung

    86%
  • Komfort

    82%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Gruppe von Freunden, 25.10.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Za peníze, které jsem za pobyt zaplatila,jsem nemohla očekávat nějaké super služby a ubytování, vše ale bylo uspokojivé.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
6

Martina Kristova

1.4.2024

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Byli jsme v tomto hotelu již po čtvrté, ale takové zklamání jsme ještě nezažili. Umístili nás s 2 letým dítětem a pejskem do nejmenšího pokoje!! Hold Němci jsou v Českém hotelu přednější. Pobyt jsem si rezervovala začátkem ledna, pokoje se rozdělovaly až později.Sama nám to na recepci řekla. Tři osoby na 1 a půl lůžka- katastrofa!!!

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
6
Hotel Krakonoš Three Stars Superior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Kristová,
děkujeme za hodnocení.
V prvé řadě podotknu, že Vaše objednávka byla 1x dvoulůžkový pokoj, Relax program na 2noci. Přistýlku jsme Vám nabídli, odmítla jste. V době Vašeho pobytu byl hotel kompletně obsazen. Pejska jak zmiňujete, jste nahlášeného neměla a víme, že se nejednalo o žádnou malou rasu.
Německá klientela, je u nás považována, stejně tak jako ta česká, nerozlišujeme naše hosty.
Ale i tak, děkujeme za zpětnou vazbu. S pozdravem, tým hotelu Krakonoš.

Anonym

Einzelreisender, 7.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Gita Kořínková

Einzelreisender, 17.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • opravdu krásné okolí,nedaleko příjemná lesní kavárna,hotel odpovídá 3 hvězdám,jídlo průměrné,procedurypříjemné,pokud narazíte dobře,já bohužel to štěstí neměla ,ale ostatní byli velice spokojeni,celkem čisto,jen v bazénu a šatnách by si to zasloužilo generálku. Celkový dojem :nejsem ani zklamaná,ale ani nadšená.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Petr Stehlík

Einzelreisender, 7.10.2015

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
5

Luboš Földi

Einzelreisender, 29.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • -okolí hotelu -ochota personálu ve wallnes (rehabilitacích)

  • -výběr bufetových snídání je značně omezen, během 3-4 dnů žádná změna, pořád to samé -pakliže jste se podíval do přípravny (ve snaze najíst někoho z personálu) tak Vás chuť na snídani přešla -výběr večeří ze 3 druhu jídel - nic moc - prostor pro kuřáky je před recepcí a před místností pro nekuřáky, smutné že pán ředitel (zřejmě zarytý kuřák) to nechává být a to i přesto, že protikuřácký zákon platí již dlouho -prostory pro wallnes jsou značně stísněné, -údržba pokojů (dveře, kliky, madla) by mohli být lepší.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jiří Peisar

Älteres Paar, 23.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Hotel umístěn u sjezdovky, pokud je sníh, vhodné pro lyžaře, od centra Mariánských Lázní dost daleko, občas jede autobus, parkování za hotelem (100,-Kč za den, zadní vchod uzavřen) vhodné i pro psy za poplatek, personál milý, snídaně dobré, večeře nic moc, hotel dost tmavý, v hotelu bazén, málo županů k zapůjčení, celkový dojem asi jako Anděl na horách.

  • okolí, ovšem vzhledem k předvánočnímu času a počasí vše uzavřeno (lanovka, vlek, park miniatur.) Jelikož my i naši známí velmi často cestujeme po celém světě, můžeme porovnávat a proto bychom asi našim známým tento hotel nedoporučili. Jinak určitě jsou lidé, kteří by byli spokojeni, pro nenáročné ucházející, v tom případě ovšem neodpovídá cena.

  • V koupelně nešlo topení (údajně se topí až od 17.00, přesto promptně opraveno), v pokoji dost chladno, v celém hotelu pošmourné úsporné světlo včetně restaurace a baru, i na pokoji dost tma, župany na půjčení k bazénu již nebyly i když byl hotel poloprázdný, TV málo programů, dálkovka skoro nefungovala, asi baterie, večeře dost odbyté, laciné, šampony na pokojích se nedávají do koupelny, všude dost nepřátelské zákazy pod pokutou místo proseb, hotel působí jako na rekreaci ROH, v balíčku měla být i platba městu, přesto ji požadovali, po stížnosti účtována nebyla, platba za hlídání auta (hlídače jsme neviděli) provedena bez účtenky

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4

Lenka Ksandrová

Gruppe von Freunden, 19.11.2012

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Šatna žen u bazénu byla špinavá, nesvítilo svělo byla vylomená zárubeň u dveří a na celý bazén je pouze 1 sprcha. Na pokojích nebyl doplňován toaletní papír

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
5

Marcela Kvasničková

andere Gruppe, 24.11.2011

Mariánské Lázně, ČR

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Zima na pokoji- topení pouze v noci. Studený bazén. Chybějící lehátka u bazénu pro relax, není vířivka, pára ani sauna. Součástí hotelu není žádné odpočinkové vyžití- posilovna, rotopedy, pin-pong, kulečník apod.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 1.7.2020

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 29.5.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • prostředí, klidné místo, možnost výletů do okolí, dostupnost služeb

  • přístup personal, čistota na pokoji - po odtažení stolu s TV ( nutno zapojit TV do zásuvky ) nepořádek. porce v rámco polopenze ( večeře )

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
7

Jana Fürstová

Einzelreisender, 11.2.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Ubytovací pokoj, čistota a komfort Podstoupené procedury Neomezený bazén Polopenze dostačující a chutná

  • Prostředí jídelny má do příjemné restaurace daleko Čistota sprch a WC u bazénu - rozmáčený toaletní papír na podlaze celé tři dny, Neodtékající vanička ve sprše a protékající WC to, že z nabízeného balíčku byly v ceně pobytu pouze dvě procedury, další bylo potřeba doplatit Placené parkoviště Klienta by někdo měl někdo očekávat a lépe ho uvést do neznámého prostředí Alespoň jeden nápoj z lístku v ceně, s tím se často setkávám Chybí hudba při zábalech, určitě by 20 min. příjemně zpestřilo

Persönlich
0
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 11.7.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • hotel v hezkém prostředí,klid

  • jídlo průměrné až podprůměrné, snídaně bez možností většího výběru- ovoce,zelenina,saláty. vnitřní prostory by si zasloužily větší péči v údržbě a úklidu včetně vybavení. pokud neočekávátě luxus a dobé jídlo, tak myslím že pobyt není nejhorší. je vidět, že se zde zastavil čas tak v 80 letech minulého století.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Stepaniia Boiko

Einzelreisender, 7.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Na try a půl hvězdičky to nevypadá

  • Jediné co se mi líbilo tak spa procedury!!!! Perzonal - je moc příjemny, vstřícný. Snaží se vyhovět...

  • Na pokoji v koupelně PLÍSEŇ! NEFUNKČNÍ SPRCHA A UMYVADLO! Poslaly jsme foto a stížnosti na email hotelu ale žádná reakce!!!! Po hlášení na recepci maličke utahnuti sprchy! Nic víc! Matrace... Cítíš pružiny po celých zádech. Tenky polštář. Nesrovnalosti v rezervace! Jídlo.... Nu na dezert jsme dostali tak polovinu dětské porce jogurtu... Hlavní chod tak na 3 body....jediné co bylo super tak spa procedury a personál... Děkuji

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Jitka Košařová

Einzelreisender, 16.1.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
7

Jana Strnadová

Einzelreisender, 19.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
5

Alena Zmeškalova

Einzelreisender, 16.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 11.9.2012

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 1.8.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
4

Dagmar Buriánková

Älteres Paar, 27.11.2017

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Volný vstup do bazénu kdykoliv bylo perfektní.

  • Večeře byly podprůměrné bez chuti jak ve školní jídelně , snídaně byly super. Masáž co jsem měla já byla vynikající bez chyby ale maminka spokojená nebyla doslova byla ( odfláknutá ).

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6