+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Krakonoš Three Stars Superior Bewertungen

Hotelbewertung

85%
Sehr gut

von 485 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    87%
  • Ausstattung

    86%
  • Komfort

    82%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Martina Hajdusikova

Einzelreisender, 23.4.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
24 %
  • Celkový pobyt v hotelu Krakonoš hodnotíme záporně. Personál na recepci nebyl vstřícný. Neposkytl nám žádné informace, obdržely jsme pouze informaci o tom, kde se nachází náš pokoj a časy snídaní a večeří. Na to, kde se nachází bazén a kde se konají procedury jsme se již musely samy dotazovat.. Neobdržely jsme žádnou mapku okolí, žádnou brožurku všech procedur, které nabízíte (původně jsme si plánovaly přikoupit několik procedur). Paní masérka byla velice neprofesionální. Při aroma masáži použila 100%-ní olej, který nebyl zředěný. Výsledkem byla obrovská alergická reakce, která vyvrcholila dnešní návštěvou kožní lékařky. Když jsem se masérky dotazovala s čím olej zředila, řekla mi, že s ničím. Z toho vyplývá, že si vůbec nepřečetla etiketu na výrobku, který používá, což považuji za hrubý nedostatek. Na etiketě je jasně napsáno, že se nezředěný olej nesmí používat na kůži. Dále jsme na pokoji měly vrstvu prachu a vyluxováno bylo sporadicky. Nejsem stěžovací typ a takhle negativní hodnocení jsem ještě nikdy nepsala. Vím, že se tímto hodnocením pravděpodobně nebude nikdo zabývat, ale napsat jsem to musela, protože pobyt jsem darovala jako dárek mamince a to co mělo být jako příjemný relaxační pobyt vůbec nesplnilo naše očekávání.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
1
Komfort
6
Wert/Geld
3
Hotel Krakonoš Three Stars Superior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,
velmi nás mrzí, že jste z našeho hotelu odjeli s negativním pocitem. Dovolte mi, abych se k Vašemu hodnocení vyjádřila.

Při příjezdu hosta sděluje personál na recepci všechny základní informace. Pokud Vám některá z potřebných informací nebyla sdělena, určitě to nebylo způsobené tím, že by Vám ji dotyčná osoba nechtěla sdělit. Naše recepce je v našich dotaznících ve většině případů hodnocena kladně, mrzí mne, že Váš pocit byl jiný.

Brožury a mapy při příjezdu obvykle automaticky nedáváme. Mapu je možné si u nás zakoupit, i se všemi užitečnými informacemi o Mariánských Lázních a okolí, za cenu 76,- Kč. Velká mapa i ostatní důležité informace jsou vyvěšeny na velké nástěnce vedle recepce, včetně nabídky procedůr. Další informace o nabídce a cenách procedůr je umístěna přímo v prostorách balnea. Ceník je možné obdržet na dotaz opět v recepci nebo v příjímací kanceláři v prostorách balnea, kde se časují procedůry a kde Vám náš personál může podat detailnější informace.
Naše recepce Vám ráda zodpoví jakékoli dotazy nejen ohledně našich služeb, ale i možných kulturních a sportovních akcí, tipů na výlety atd.

Je mi líto, že jste měla alergickou reakci zřejmě na aroma olej. Všechny aroma olejíčky samozřejmě ředíme a to speciální olejem, který je určen na masáže. Pokud Vám masérka odpověděla, že aroma olej nezředila, měla zřejmě na mysli, že ho nezředila vodou. Bez základního masážního oleje, by nemohla masáž provádět, neboť množství aroma oleje (cca 3 kapky), by jí nemohly v žádném případě stačit. Mohlo se stát, že aroma olej, který jste si vybrala Vám nesedl. To se může stát například i u zábalů z rašeliny nebo bahna, u jakéhokoli aromatického přípravku, který obsahuje oleje z bylin, ovoce či koření. Pokud se objeví zarudnutí hned nebo cítíte pálení, je to podráždění. Alergie se objevují většinou později po procedůře, někdy i za pár dní. Takže necítíte žádné negativní pocity při procedůře. Kolikrát se stává, že alergie či podráždění se objeví v pozdějším věku, úplně náhle. Naši maséři pracují v hotelu již řadu let, jsou certifikovaní a vědí, jak správně přípravky používat. Pokud se objeví u někoho podráždění, ihned přípravky smýváme vodou. Vaši situaci tímto nijak nesnižuji a opravdu mne mrzí, že jste měla tento zážitek s nepříjemnou dohrou.

Prach na pokoji je samozřejmě nežádoucí. Mrzí mne, že již tyto nedostatky nedokážeme konkrétně u Vás napravit. Ale každé i negativní hodnocení je pro nás velmi důležité a my si ho vážíme. Každým nechvalným hodnocením se vždy zabýváme a snažíme se, aby se podobné nepříjemnosti neopakovali.

Vždy jsme rádi, pokud můžeme případné nedostatky napravit ihned, ještě za přítomnosti hosta. Mnoho chyb se dá okamžitě vyřešit a napravit tak, aby byl host nadále se svým pobytem u nás spokojený. Bohužel později, pokud se dozvíme o problému až z internetové recenze, nemůžeme již pro naše hosty v tomto ohledu nic udělat. To nás samozřejmě velmi mrzí.

Přeji Vám vše dobré.

S úctou

Nina Schlossarová, DiS.
Sales Manager hotelu

Hana Vondráčková

Einzelreisender, 17.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
26 %
  • Všechny wellness procedury byly na dobré úrovni.Akorát vy bavení by mohlo být lepší a ne abych si připadala jako v čekárně u lékaře.Solná jeskyně dobrá,ale má tam být šero,aby mohl člověk lépe relaxovat.

  • Kouření v kavárně a to hned při vstupu do hotelu každý dostane dávku nikotinu.Na pokoji vrstva prachu pod lůžky.Zaprášené,umělé květiny na stolech kde jsme se stravovali a pili kávu.Jídlo horší než ze školní jídelny.Snídaně vcelku ušly.Neochotná recepční i personál v restauraci,úsměv asi postrádají.Netopilo se,tudíž v noci chladno.Přenášení ručníků do bazénu z pokoje.Župan jen za poplatek a ještě k tomu na kauci!Již nikdy více,škoda.Židle v restauraci nepohodlné,komunistické.

Persönlich
2
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Helena Žejdlíková

Einzelreisender, 4.11.2013

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Otřesná koupelna - vše staré, zničené, pro toaletní papír si chodíte na recepci...:-( Jídlo horší než ve školní jídelně. Opatlané igelitové ubrusy v restauraci. Je to tam, jako když se vrátíte o 30 let zpět v čase!!

Persönlich
6
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 15.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Hotel si hraje na 3 a půl hvězdičkový hotel, voucher jsme dostali darem, a jsme opravdu rádi, že jsme na to nepoužili vlastní finance. Never more!!!!

  • vybavení pokoje čistota komunikace na recepci

  • jídlo personál komunikace diskriminace hostů lokace

Persönlich
5
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
1

Pavel Pána

Älteres Paar, 12.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
3

Anonym

Gruppe von Freunden, 12.4.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Neuškodil by ochotnější a kvalifikovanější personál a vzhledem k tomu, že se jedná o lázeňský hotel, tak bychom uvítali denní výměnu ručníků, nebo možnost jejich zapůjčení na procedury. Vzhledem k 3 hvězdám jsme byli překvapeni z toho, že na pokoji bylo pouze jedno balené mýdlíčko.

Persönlich
2
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
3

Martina Kosová

Gruppe von Freunden, 15.4.2010

česká republika

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Klady Bazén, balneo, hotel v klidném a příjemném prostředí Zápory bazén - žaluzie a okenní rámy v příšerném stavu!! pokoje - trošku oprýskaný nábytek personál - v podstatě v pořádku, ale žádný zvýšený zájem (dělají opravdu jen svou práci, nic navíc - např. dotaz na skokojenost, vstřícné přivítání atd.)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
4

Václav Sklenička

Älteres Paar, 29.5.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Poděkování p . masérovi za perfektně odvedenou práci a hlavně lidský přístup . Pro něho jednička s hvězdičkou !

  • Při dotazu na možnost psát útratu na lístek a zaplatit vše při odjezdu mi bylo řečeno že raději platit hned. Při vstupu na pokoj č.605 jsem nechtěl věřit vlastním očím , koberec samý flek . Druhý den přišli během našeho odpočinku dva zaměstnanci měřit podlahu na nový koberec ?! Při rašelinovém zábalu mi nad hlavou vysela dost velká pavučina .Možnost kulturního nebo sportovního vyžití ? jakého ? kde ? Čistota a úhlednost okolí ? záhony neudržované , všude prorostlé kopřivami , trávník neudržovaný . Nezaregistroval jsem nikde dětské hřiště . Vrchol všeho v šestém patře na chodbě vytržené dvířka od el. rozvodné skříně ! přístupné dětem !

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
5

Doubravka Prachařová

Einzelreisender, 7.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Stručně shrnuto je hotel špinavý. Počínaje koupelnou na pokoji, pokračujíc polstrováním na židlích v jidelně a lobby a konče okolím bazénu a plísní ve sprše přilehlé k bazénu. Taktéž kuřácký prostor není šťastně řešen, je to otevřený prostor k vstupním prostorám. Nekuřák nemá šanci se mu vyhnout. Stačilo by málo, aby se hotel o úroveň posunul - dbáti na čistotu a "úroveň" personálu - vyměnit pantofle za pohodlné polobotky a "neutíkat" před hosty. Rozšíření časové dostupnosti procedur v odpoledních hodinách by taktéž náležitě napomohlo spokojenosti hostů.

  • Velikost bazénu Zařízení pokoje

  • Špinavá koupelna Špinavé polstrování Špinavé okolí bazénu Plíseň ve sprše u bazénu Ustrašený nebo snad před hosty utíkající personál

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
2
Komfort
5
Wert/Geld
5
Hotel Krakonoš Three Stars Superior hat auf diese Bewertung geantwortet.
Jak potupná a nízká je snaha jedince po očernění a ublížení za zády. Jak jinak chápat fakt, že stěžovatelka po celou dobu pobytu neprojevila ani náznak sebemenší nespokojenosti, přestože minimálně 1 člen vedení hotelu je každý den od 08.00 hodin do 21.00 hodin přítomen. Že současně informacemi na nástěnce, infodeskách na pokoji a pod. přímo prosíme o řešení jakéhokoliv problému ihned na místě, vedoucí k jeho případnému odstranění a tím ke stálému zlepšování našich služeb a tedy ke spokojenosti hostů.
Vše jak je vidět je málo platné .
Zaplaťpánbůh je takových excesů minimum oproti vévodící spokojenost 99% našich hostů
ing. Jiří Richter, ředitel hotelu

Jaroslav Skalický

Gruppe von Freunden, 6.10.2014

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
48 %
  • jídlo bylo naprosto příšerné!!! gastronomie na úrovni školní jídelny z 80.let

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
0
Wert/Geld
4

Lucie Tippmanová

andere Gruppe, 23.2.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Příjde mi, že k českým zákazníkům se chová hůř než k cizincům, kterým je dáváno lepších služeb nemluvím o pokoji, už při příchodu mě praštil smrad přes nos z koupelny, která nebyla snad měsíc používána a nemytá. Po té když jsem si zamluvila dvoulůžkový pokoj tak na nás čekala manželská postel s krásným výhledem na střechu a do oken restaurace. Masáž byla v nemožném čase v době snídaně, když člověk si přijel zarelaxovat a aby vstával v sedm mi příjde už z principu přitažené za vlasy. Pití zbytečně předražené a jídlo nic moc!!!

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 3.4.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • velké množství služeb za přijatelné ceny pěkný bazén chutná kuchyně

  • čistota na horší úrovni přístup personálu v restauraci způsob stravování, servírování

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
5
Wert/Geld
7

Ivo Blažek

Einzelreisender, 30.12.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • výhodná poloha pro turistiku recepce velice ochotná

  • parkování by mělo být samozřejmostí v ceně základní TV stanice nejsou, TV stará

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
4

Ludmila Jelínková

Einzelreisender, 29.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • milé ja vstřícné jednání v recepci krásný dobře zařízenýpokoj ochotní pracovníci lázní

  • špatná organizace v restauraci upřednostňování německých hostů nízká kvalita stravy malý výběr jídla chyběl salátový pult

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
3

Erika Suranovská

Gruppe von Freunden, 12.10.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Pokoj nebyl pořádne uklizený, v koupelně a na konferenčním stolku byli chlupy a vlasy - cizí.Pokojská byla velice milá a vyšla mým požadavkum vstříc. Na recepci byl trošku zmatek s plánem procedur, druhá polovina naší skupiny mela rozepsané i procedury které nebyli v námi objednaném welness pobytu, po nahlásení se to vyřešilo, co by se ale dělo, kdyby jsme to nenahlásili? Z počátku se zdálo, že není žádnej problem vyhovet mým dietním požadavkum - nejím maso a mlečne produkty, problem ale nastal u večeře, kde na moji nahlásenou dietu zřejme zapomneli, takže předkrm jsem mela tvarohovou pomazánku - tudíž jsem ho neměla. Na hlavní jidlo jsem čekala 15 minut, jedla jsem jako poslední z naši skupiny.Druhy večer už to bylo lepší, jídlo bylo pripravené a i předkrm byl v pořádku. Co se týče procedur, čokoládovou masáž doporučuji, koupel s aromatickou přísadou ne - přísada nebyla žádná,pouze sůl /a to jsem nemela koupel ze solí/. S pobytem jsem byla víceméne spokojena, až na ten počátečnej problem s jidlem služby byli úměrné cene, kterou jsem za pobyt zaplatili.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jitka Procházková

Einzelreisender, 17.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Pobyt v hotelu Krakonoš byl po celkové stránce uspokojivý. Jako klad hodnotím umístění v nádherné přírodě a klidu. Zápor vidím v nedostatečné koordinaci personálu restaurace, dlouhé čekací doby na jídlo a pití. Také parkovacích míst by mohlo být více. Paní recepční se za dobu našeho pobytu vystřídaly 3 a moc ochotné nebyly. Vztah personálu hotelu k hostům hodnotím jako "vlažný", hodně nám také vydily paní uklízečky, které klepaly na dveře pokoje již před 8 hod, každý nejsme v důchodu a někdo si na zasloužené dovolené rád pospí. Jinak procedury byly vynikající bez čekací doby. Bazén krásný, teplá voda, čistý.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Karel Mlejnek

Älteres Paar, 21.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Prostředí. Procedury . Druha směna personalu

  • Recepcni byla lehce neprijemna a neochotna . Druha smena byla prijemna .pokoj maly neutulny nevybaveny nehezky dojem .mala jidelna pro snidane .male me moc dobre vydarene porce večeří .

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
4

Antonín Obluk

Einzelreisender, 17.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Snaha zpoplatnit vše co lze. Stravování - snídaně nabízela ty nejlevnější sýry a uzeniny, ač byla k dispozici do 10:00, tak personál už cca od 9 h. téměř nedoplňoval nabídku. Večeře - výběr ze 3/4 jídel, také žádná sláva. Pivo - jen Budvar...

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4

Anonym

andere Gruppe, 14.3.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 17.1.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Velice mne zde zklamal přístup k welness procedůrám, kvůli kterým jsme sem jeli. Doba procedůr byla velmi krátká (kolem 20min) u masáže dokonce pouze 10min, což mi připadá velmi neprofesionální a ne příliš lákavé a uspokojivé pro další návštěvy! Vzhledem k tomu, že jsme zde byli mimo sezonu a hotel měl min. obsazenost, nevím, jak zde vše mohou zvládat uprostřed sezóny :-(! Jinak služby recepce a číšníků byla bez připomínek profesionální. Hotel není zrovna na nejlepším místě a tak se domnívám, že by si měl personál chtít klienty získat právě svým přístupem, kvůli kterému by se pak klienti rádi vraceli...!

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
4
Wert/Geld
5